Щоб акаунт почав працювати, йому потрібні глядачі/читачі. Без відвідувачів не буде переглядів, коментарів, лайків, репостів. І чим більше підписників, тим жвавіше вируватиме життя всередині сторінки.
Напрошується логічний висновок, що чим більше людей підписалося на сторінку, тим вона цікавіша. А чим вона цікавіша – тим алгоритми ТікТок скоріше сприйматимуть це як команду просувати її в популярні.
Такий процес поступовий та вимагає від автора постійної кропіткої роботи над створенням оригінальних відео, які зможуть постійно утримувати інтерес аудиторії на високому рівні. Результат таких зусиль – збільшення підписників.
Блогерам-початківцям важко піднятися в ТОП досить швидко, навіть якщо їх відео справді класні. На старті важливо отримати невеликий поштовх, який приверне увагу мережі до перспективної сторінки. Тому корисно знайти досвідчену компанію, яка в цьому допоможе.
SocLife вправно використовує ботів та реальних людей для досягнення бажаного результату. З нами ви отримуєте:
Органічні підписники – це люди, які прийшли на вашу сторінку, подивилися відео, їм сподобалася атмосфера, і щоб не пропустити нові публікації, вони підписалися на акаунт. З ними можна спілкуватися в будь-який момент, обмінюючись коментарями та посиланнями.
Накручені підписники корисні як трамплін, щоб змусити алгоритми ТікТок висунути сторінку в рекомендовані.
Невміла штучна закрутка будь-якої активності може призвести до блокування акаунту. Не знаючи принципів роботи програм соцмережі та її обмежень, новачки часто наступають на підводні камені. Саме тому цю роботу варто довіряти лише професіоналам.
Найбільш рекомендований спосіб збільшити аудиторію – це природний. Публікуйте оригінальні відео, ставте популярні та власні хештеги, відповідайте на коментарі. Корисно оголошувати конкурси та акції з призами.
Якщо на сторінці буде помітне активне життя, підписники будуть робити на вас посилання, залучаючи ще більше нових відвідувачів.
Для плодотворної роботи з SocLife, подбайте, щоб ваш акаунт був загальнодоступним. Також варто пройти процедуру реєстрації, щоб мати змогу користуватися всіма перевагами та заробляти на реферальній програмі.
Послугу можна повторювати, скільки треба, але дотримуючись інтервалу. Спочатку дочекайтесь, коли завершиться дія попереднього замовлення, і тільки потім оформлюйте її знову.